úterý 5. srpna 2008

Konečně!!!

Tak se to konečně stalo, shodou okolností trochu dřív než jsme očekávali, ale to vůbec nevadí. Právě dnes jsem si přinesla domů Agátku - Gátku, nejmazlivější a nejroztomilejší stvořeníčko na světě. Když jsem si pro ni u Kačky byla, měla jsem trošku obavy, protože jako jediná z koťátek ke mně moc nešla, ale jak jsem si ji přinesla domů, může se zbláznit, abych byla u ní a mazlila ji. Je moc slaďoučká. Jsem zvědavá, jak přečkáme první noc, ale vypadá to, že dobře. Gátka je statečná, vůbec nebrečí. Dostala konzervičku a masíčko, obojí spucla na posezení a teď odpočívá na posteli. Kde budeme spát my, nevím. Zítra večer jí přibude kamarád, náhoda tomu chtěla - jeden z chlapů co nám dělali okna má doma koťátka a protože mají i zrzavého kocourka, zítra k večeru si pro něj pojedeme.

Žádné komentáře: