sobota 19. července 2008

Jak to začalo

Tak tohle je naše kočka Koča. Je jí šest let a narodila se v tramvajové vozovně, odkud ji přinesl bratr mého chlapa. Je to pěkná potvora, ale moc krásná. Dokonce někdy dovede být i milá, ba i roztomilá, ale občas mě děsně štve. Řekla jsem si, že si pořídím svoji kočku a že si ji taky vychovám tak, jak chci já (kdo má doma kočku, už se asi směje).
Jelikož mi doma nechtěli povolit pséka, řekla jsem si, že si pořídím psočku a tak jsem se začala zajímat o siamky. A protože svět je malý a o náhody v něm není nouze, při svých výpravách za výtvarnými potřebami jsem narazila na Kačku. Prodávala v jednom obchůdku a když jsme se daly do řeči, zjistily jsme, že já chci siamáččí koťátko a ona má těhotnou siamáččí kočičku Bublinu. Narodila se jí 4 krásná koťátka, za kterými jsem chodila na návštěvy. Byla tak roztomilá! A bylo jasno...

Teď naši Koču bude čekat kočičí socializace s koťátkem a za pár dnů na to s druhým, protože přece nemůžu dopustit, aby kotě vyrůstalo samo. Mám v plánu pořídit nějakého rezatého kotěcího rošťáka, třeba z útulku. Vybavení už mám sakumprdum doma - od trávy, přes hračky až po nový záchod a krmení. Teď už jen čekáme na nový přírůstek do rodiny.
Posted by Picasa

2 komentáře:

Geraldo Maia řekl(a)...

Hello Miluška,
It is a great pleasure to be visiting your nice and interesting blog.
Best wishes from Brazil:
Geraldo

Kateřina řekl(a)...

JÉÉÉ Milu to je krásnej blog :)
Moc děkuju , že budu mít přehled nad naším-vaším kotětem :)
Jinak , už jsem jako chovatel kotě pojmenovala , takže připrav se , je to Agáta :)
Podle myšky Agáty, uličnice z večerníčku , byla to stejná zlobivka a uličnice škodolibá :)
Takže máme Topinko-Agátu :)
Pa pa Kačka